Портал №1 по управлению цифровыми
и информационными технологиями

5 дней до Tomorrow’s Future Today 2014

До очередной виртуальной конференции TFT, Tomorrow’s Future Today остается чуть менее 5 дней. Предыдущие конференции TFT12 и TFT13 были чрезвычайно интересны, а список спикеров TFT14, опубликованный 8 февраля, позволяет надеяться, что в этом году скучать тоже не придется: есть и интересные темы и знакомые нам лица. В течение 24х часов они будут делиться опытом, взглядами, новостями мира ITSM и не только. Подробности можно узнать на официальном сайте мероприятия. Ниже приводим список спикеров с темами:

  1. Kiran Kumar Pabbathi    Top 5 Issues in ITSM consulting projects and its mitigation methods.
  2. Dan Lee    Creating enjoyable customer experiences – it's not as hard as you think.
  3. Suresh GP    Best Practice Frameworks and Standards adoption – Why Complicate? Be Pragmatic.
  4. Mark Smalley    My favourite IT paradigms.
  5. Korrine Jones    Virtual Reality – overcoming the challenges of remote working to create high performing virtual ITSM teams.
  6. Jon Hall    The End of IT's monopoly on trust: vital lessons from the consumer space.
  7. Rajesh Gundurao    technology trends and impact on ITIL.
  8. Anthony Orr    ITIL.next
  9. Rui Soares    Drawing stories for a change (or two).
  10. Simone Jo Moore    A novel way of leading.
  11. Matthew Laurenceau    Community management. The good, the Bad, and the Ugly.
  12. Peter Johnson    The (customer service) revolution will not be tweeted.
  13. Howard Kendall    Never mind the B******s, this is for real!
  14. James Woodward    ITIL Versus Process – Story 10 Years After…
  15. Mauricio Corona    The role of service management in Business Models.
  16. Mark Fitzgerald    Make Sense Out Of Information Chaos.
  17. Amy Donahue    Technology for an abundance culture.
  18. Roger Williams    Homo Socialus in the Age of Distraction.
  19. Ryan Ogilvie    What the hell is IT doing?
  20. Rob England    Meet in the middle: Slow IT and Fast IT.
  21. Peter Lijnse     The Business-IT love requires lubrication.
  22. Sean McClean    Crushing the Compass: Directionless Learning?
  23. Dan Kane    Are those real metrics, or are you just telling stories?
  24. Karen Ferris    IT Service Management Monopoly | Macanta.
IT Service Management
Учебные курсы от соавторов ITIL 4

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

DevOps
Kanban
ITSM
ITIL
PRINCE2
Agile
Lean
TOGAF
ITAM