С 4 по 6 ноября пройдёт очередная виртуальная конференция BrightTalk ITSM Summit. На прошлой конференции, которая состоялась месяц назад, докладчики рассказывали о популярных подходах и технологиях в области ITSM. В этот раз вебинары будут посвящены Стратегии услуг. Вы узнаете, как подбирать верное соотношение для портфеля услуг, как удовлетворять потребности клиентов с помощью управления мощностями и как управлять спросом организации. Все вебинары бесплатны и проходят на английском языке. Вот список тем:
- Change management: using Big Data analytics for continual process enhancement
- Demystifying Strategy Management: Service Strategies That Actually Work
- A Strategic Approach to IT Service Management
- The Role of IT Service Management is in the Client-Centred Strategy
- 7 Steps to Launching a Self-Service Knowledge Solution
- Don't Stop Improving – A CSI Case Study
- Business Reality Matters: How BRM helps you& your customer understand each other
- IT Governance: How to align your IT strategy with the business' strategy
- Sustainable ITSM: How to minimise cost and risk with a "digital first" strategy
- How are Service, Project & Application Portfolios Related?
- How ITSM Professionals Can Deliver the Ultimate Customer Experience
- Keep Hope and ITIL out of the Boardroom When Creating a New IT Strategy
- Transform to Service Provider: Strategy Behind Services and Service Offerings
- Five PDG (Pretty Darn Good) Reasons to Define a Service Catalog
Ознакомиться с программой и зарегистрироваться на вебинары можно здесь. Записи традиционно будут доступны на сайте BrightTalk и после окончания конференции. Желаем приятного просмотра!